sobota 22. září 2012

Chutná těla - I. Marion

Anotace:
Nechutně vtipný a zároveň dojemný horor nám nabízí netradiční pohled na těžký (ne)život jednoho existenciální krizí sužovaného zombíka. Touží po prožitcích a vzpomínkách, ale paměť mu po nesmrti příliš neslouží. Aby se vůbec dostal k nějaké duševní potravě, sežere mozek zamilovaného mladíka. Následkem tohoto činu se zamiluje do stejné holky jako jeho oběť. Příběh Romea a Julie po konci světa může začít. V roce 2012 má premiéru americký film, natočený na motivy románu Chutná těla, s Nicholasem Houltem v hlavní roli.


Dočtěno! Když jsem se tak procházela v knihovně, padla mi do oka tahle knížka.. Prostě mě zaujala obálka. :) 

Žádnou slaďárnu jsem nečekala, bylo to tak nějak "příjemně milý" a chvílema velice "chutný" :D Člověk občas neví, co si přdstavovat dřív.. jestli "R" a Julii jak jsou do sebe zamilovaní a jsou spolu.. Nebo jen R, jak mu hnije tohleto a támhleto... :-D No, alespoň jsem se dočkala happyendu :))

Žádné komentáře:

Okomentovat