středa 12. září 2012

Rozečteno :P

VIRUS - KATHY REICHS 


Anotace:
Nebezpečný případ neteře sběratelky kostí Čtrnáctiletá Tory Brennanová měla odjakživa dobrodružství v krvi; konec konců je neteří slavné soudní antropoložky Temperance Brennanové. Seznamuje se se skupinkou dětí, které sdílejí její vlastní zápal pro vědu a svůj volný čas tráví zkoumáním zastrčených zákoutí mokřiny kolem ostrova Loggerhead. Jenomže ve výzkumném ústavu na Loggerhead se dějí divné a nebezpečné věci. Dětem se podaří zachránit z místní utajené laboratoře štěně vlčáka, ale nakazí se přitom vzácným kmenem psího parvoviru, který jim pozmění DNA - navždycky.Díky zbystřeným smyslům a rychlejším reflexům se jim možná podaří vyřešit případ dávné vraždy… tedy pokud zůstanou naživu dost dlouho, aby zachytily pach vraha. Naštěstí teď už jsou mnohem víc než přátelé. Jsou smečka. Jsou viráti.



No.. jsem zatím skoro v půlce.. A protože mám Kathy vcelku ráda (jsem i zarytej fanoušek Sběratelů kostí), tak jsem tak nějak očekávala, že by se mi mohla líbit i tahle verze - praneteře Temperance Brennan - Tory. Ovšem pro trochu mladší generaci. Ale nevadí! :-D

A když už mám konečně dočteno.. tak nevím.. moje pocity jsou smíšený. Myslím, že se Kathy nechala unést, docela mě mrzí, že ten konec je až tak ujetej a až tak moc přitáhlej za vlasy.. je to docela škoda.. 




Žádné komentáře:

Okomentovat