úterý 4. září 2012

Polibek pro Annu

Polibek pro Annu - S. Perkinsová

Tak a dost.. Já od toho nečekala totálně nic. Dokonce mám už nějakej ten pátek od věkový kategorie "náct". A ani nejsem ujetá na nějaký slaďárny.

Hledala sem v knihovně Divergenci. Jenže ani knihovnice netušila, kam ji kdo zašantročil, tak jsem sáhla pro Polibku pro Annu, byl vysoko (relativně.. prostě v úrovní mých očí) tak jsem po něm vztáhla ruku s tím, že teda, když nevěděj, kam co dávaj, že si vezmu aspoň tohle. (a netvářila jsem se u toho nijak nadšeně..ehm..)

Jinak jsem za půlkou Perssona - Mezi touhou léta a chladem zimy.. ale musim si od toho dát chvilku pauzu... tak jsem jednou večer sáhla po "ulovené" knížce z knihovny, ale furt mě něco rušilo, tak jsem se zaboha nemohla začíst.. Nicméně dneska v noci jsem ji prostě vzala a přečetla na jeden zátah. Totálně jsem netušila, že mě to bude tak bavit a že mě to tak pohltí..


Anotace:
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala…

(zkráceně: Holka potká kluka. Kluk má problémy. Kluk se opije a poblije ji boty. A je z toho láska jako tráám :-D )

Žádné komentáře:

Okomentovat