středa 8. srpna 2012

Annoying Habits :/

 ... Znáte ten pocit, kdy se jednou za uherskej rok rozhodnete nejít do hospody.. a vaši přátelé jsou tedy bez vás....


Mně se to stalo zrovna nedávno.
Člověk trpí s bolestí hlavy doma.. Totálně osamocen. A je nenapadne udělat nic jinýho, než sepsat více, než 50 bodů mých otravných zvyků.

A poslat mi to mailem.


Co je na tom ještě víc znepokojujícího je to, že když se nad tím zamyslím, valnou většinu těch věcí vážně dělám.
Jen mi to nepřišlo tak otravný.

Rozhodla jsem se teda každý den přidat 3.
A nějak se to pokusit omezit.

Né, že bych si moc nevěřila...  :-D  Ale tak snad ocení alespoň tu snahu. :/ :-D

První tři:


  1. Jakmile otevřeš plastovou lahev, tak vyhodíš uzávěr.
  2. Když zalejváš čaj, leješ tu vodu z metrový vejšky.
  3. Když se mluví o vážnějším tématu, neustále cpeš do každý věty „nicméně“ a „víceméně“.  Tyhle nicneříkající slovní obraty jsou neskutečně otravný!
Ehm.. 
1. Za to prostě nemůžu. Mám pocit, že je to nějaký druh postižení. Nicméně uvidíme, co se s tím dá dělat.. zítra se na to zaměřím. 
2. Nevím, čemu to vadí! Nikdy jsem nikomu neublížila! (Krom sebe)

3. Achjo.. Vidím, že sem "nicméně" použila už v bodu jedna.  

Žádné komentáře:

Okomentovat