středa 8. srpna 2012

Milenium - S. Larsson


Tak jasné. 
I mě tahle serie postihla.. A vcelku uchvátila. 
Vlastně díky Larssonovi jsem začla mít ráda všechnu tuhle Krimi severskou literaturu. 
Je už ze mě něco jako úchylák do detektivek.



Příběh Lisbeth Salanderové, tajemné punkerky a nepřekonatelné hackerky, fascinuje miliony čtenářů po celém světě a dočkal se i filmového zpracování. 
Detektivní příběh o novináři Mikaelu Blomkvistovi a svéhlavé Lisbeth Salanderové je ale trilogií možná pouze nešťastnou náhodou. Spekuluje se totiž o tom, že autor si již dříve sám pro sebe načrtl několik pokračování „trilogie“. Mělo se jednat až o šest dalších knih. Do své smrti ale stihl napsat jen tyto tři romány, které byly všechny poprvé vydány až po jeho smrti.

 Musím říct, že první díl se mi líbil nejvíc. :)
Člověk se v tom chvíli ztrácí.. Chvíli se to strašně vleče.. Ale největší část se čte úplně sama. A nemůžete odtrhnout oči, ani když se snažíte sebevíc. Je to tak napínavé a strhující, že to prostě nejde. :)

 
Musím říct, že mě vcelku bavily i filmy.. A ač nejsem milovník Émeriky, tak jsem měla možnost vidět Muže, kteří nenávidí ženy s Danielem Craigem v hlavní roli, dokonce v kině. A narozdíl od původní verze jsem u něj ani neusnula, ani chvílema nenudila.  


Žádné komentáře:

Okomentovat