pátek 10. srpna 2012

Škoda nevařit!

Mladý autor napsal kuchařku pro své vrstevníky s ohledem na jejich potřeby, možnosti i přání. Ale vlastně nejen pro ně! Knížka jistě zaujme všechny milovníky kvalitního a nápaditého jídla. Podle kuchařky zvládne připravit jídlo naprostý začátečník, ti pokročilí naopak ocení Martinovy nápady a gurmánské inovace. Kuchařka je rozdělena na kapitoly podle příležitostí, při kterých mladí chtějí nebo potřebují vařit (například při snaze okouzlit toho druhého, připravují si jídlo na cestu, nemají zrovna po ruce tunu ingrediencí, pokud touží vylepšit zaběhlou českou klasiku nebo si chtějí připravit jídlo známé z fast foodů, ale jinak!).

ZAMILOVALA JSEM SE. 
Přiznávám to. 

Vyzkoušela jsem už asi 10 receptů. A pokaždý jsem si k tomu pustila zmíněný song.. :) 

 Je fakt, že když jsem v regále, uplně nahoře, tohle zahlédla.. Nic moc to se mnou neudělalo, dokonce jsem si řekla něco.. no né uplně pozitivního.. Chodila jsem kolem ní ale tak dlouho, až jsem ji vzala do rukou... A víte co? Už jsem ji nepustila. :)
Miluju totiž kuchařky, který mají dobrou vazbu, a u každýho receptu je fotka. Tohle splnilo oboje. A navíc je v obalu, takže ani já ji hned tak nezdevastuju :))


Samozřejmě, že taky pokukuju po Deníku Dity P.  ale mám s ním nějakej problém.. vubec mi ten "tvar" knihy nesedí.. Nemám to kam dát, přijde mi to děsně neforemný..  Asi s ní počkám.. než si na ní utvořím nějaký místo, kam bych jí mohla dát..  :/


Žádné komentáře:

Okomentovat