čtvrtek 9. srpna 2012

Petite fille qui ne voulait pas grossir

Holčička, která nechtěla vyrůst - Isabelle Caro

Dočteno.
Tak tohle snad musí šokovat všechny. A dojem to ve vás rozhodně zanechá.

Polovinu knížky jsem jsem přečetla ve vlaku cestou do Prahy.. Druhou polovinu cestou zpátky.
Je to strašně čtivý, člověk chápe každej okamžik, vcítí se do něj.. Ale pak si uvědomí, že to, co čte je prostě realita. A začne se ptát "PROČ?"

Povinně bych tu knihu rozdávala podobným dívkám. Myslím, že by Isabelle s jejich životy trochu zamávala, a trochu by si uvědomily, kam tohle všechno vede..  Ano.. byla jsem jedna z nich, a je škoda, že nevyšla o pár let dřív.. Asi by mě to donutilo se zamyslet na fůrou věcí..

Takže, koho tohle téma zajímá, a vubec příběhy podle skutečných událostí (na který já jsem ujetá - samozřejmě o něco méně než na detektivky :D) rozhodně doporučuju. Máte to přečtené za chvilku..

Žádné komentáře:

Okomentovat