pátek 31. srpna 2012

Cabin in the Woods

Chata v lesích


Viděli jste?   No jestli ne, tak vám radím se na to rychle mrknout.
Já od toho nečekala totálně nic. prostě mi to tu leželo na disku, pod názvem "CABW" což... je jak sami vidíte totálně nic neříkající.
Ale tak.. odpoledne volný, tak jsem si řekla, že na to kouknu.. Pak smažu, a aspoň získám trochu místa. PCHE.  TOHLE já rozhodně mazat nebudu. Tenhle film mi tu zůstane do konce světa (snad to nebude ten za pár měsíců).

OBSAH (csfd)
Pět přátel jede na dovolenou na odlehlou chatu v lesích, kde se jim toho dostane víc, než očekávali. Společně musí o chatě v lesích odhalit pravdu. Chata v lesích je ohromující horor, jenž obrací tento žánr na ruby, proniká do příběhu ukrytého pod příběhem a odhaluje pravou podstatu omílaných klišé.

Zažijete prostě klasickou hodinku jakýsi vyvraždovačky ( ach! a s ostříhanym Thorem v čele)... Ale ta posledním pulhodinka je totálně epická. Vážně. po uběhnutí hodiny jsem koukala jak blázen.. do konce zbývá pár desítek minut.. a tohle je už vlastně uzavřený.. a konec.. ale konec to není... 






Žádné komentáře:

Okomentovat