čtvrtek 9. srpna 2012

Essence :)

Úplně přesně jsem ani nevěděla, jak a hlavně ČÍM tuhle kategorii začít..

Ale něco mi do oka teda padlo.

I když nejsem zarytej fanda Essence...  ale SAKRA! Ty pigmenty, co mají vyjít začátkem září..  Normálně se na to září těším už teď.

Jinak co se týče Essence, tak jsem spíš přes laky na nehty.. Mám jich kvanta..  Ale zrovna dneska sem sháněla odlakovač, protože sem nedávno jeden dopatlala.. No, drapla jsem v Rossmanu tenhle.

Fotka je to normálně uplně blbá. Je fialovej. Ha. 
Možná proto jsem si ho pořídila. 

No, ale k věci.. Prý má odlakovávat rychle a snadně. Prý. 
Má prý bělící efekt. Prý.  Začínám si myslet, že mám vadný nehty. 
A nakonec má prý jemnou vůni. PRÝ. 
To, zda je opravdu hořlavý zkoušet nebudu.  Podvědomě tuším, že alespoň tohle bude informace, kterou bych potvrdila. 

Žádné komentáře:

Okomentovat