pátek 10. srpna 2012

Woman in Black (2012)

Snímek na motivy klasického duchařského příběhu vypráví příběh Arthura Kippse (Daniel Radcliffe), právníka, který je nucen opustit svého malého syna a odcestovat do odlehlé vesnice, aby zde vyřídil právní záležitosti související s nedávno zesnulým majitelem rezidence Eel Marsh House. Kipps, který o samotě pracuje v tomto starém sídle, začíná odhalovat místní krutá a znepokojivá tajemství a jeho obavy se dále stupňují poté, co zjistí, že místní děti za záhadných okolností umírají. Když pomstychtivá žena v černém začne ohrožovat i jeho nejbližší, je Kipps nucen hledat způsob, jakým vražedný kruh přerušit.

Fůůů.. Konečně jsem si udělala večer čas, přinesla popcorn, sehnala někoho, kdo bude koukat se mnou..  A výsledek je, že jsem normálně zklamaná.
Radcliffe mi přišel nějakej prkennej,  celý to bylo takový nějaký.. jednoduchý. Né, že bych si potrpěla na složitý filmy.. ale asi jsem čekala něco víc. Když už kolem toho nadělali takový cavyky.

No, sečteno podtrženo.. Když mě v hororu pobaví okamžiky, u kterých by se měl člověk spíš vyděsit.. Tak je asi něco špatně.
Neříkám, že to nebylo koukatelný.. Ale jít na to do kina, tak asi lituju.. Takhle v pohodlí postele.. Průměr..

Žádné komentáře:

Okomentovat